|
18-11-2025
|
Raambekleding |
Consument beroept zich met succesvol op ontbinding, maar bindend adviseur gaat niet mee in de eis om schadevergoeding
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
17-11-2025
|
Keuken |
Fronten in de keuken hebben schade en lak is kwetsbaar terwijl sprake is van normaal gebruik, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, beschadigingen
|
|
|
13-11-2025
|
Meubelen |
Klachten over stiksels en stiknaad van de bank gegrond verklaard: bank beantwoordt niet aan overeenkomst
|
Non-conformiteit, oneens over reparatie/vervanging ...
|
|
|
11-11-2025
|
Keuken |
Scheur in dekton werkblad valt binnen de garantietermijn, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, beschadigingen
|
|
|
10-11-2025
|
Meubelen |
Ondernemer maakt onvoldoende aannemelijk dat sprake was van een prijsverhoging, klacht van consument gegrond verklaard
|
Nakoming/product niet geleverd
|
|
|
04-11-2025
|
Keuken |
Ondernemer maakt schade als gevolg van annulering onvoldoende aannemelijk, klacht gegrond verklaard
|
Annulering
|
|
|
03-11-2025
|
Sanitair/badkamer |
Ondernemer levert verkeerde drain en dient een schadevergoeding aan de consument te betalen
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
03-11-2025
|
Keuken |
Kleur van de keuken wijkt af van de digitale kleurstaal, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
20-10-2025
|
Slapen |
Bindend adviseur gaat niet mee in standpunt van de consument dat hij tijdens het aankoopproces is misleid
|
Non-conformiteit, product anders dan gekocht
|
|
|
20-10-2025
|
Slapen |
Geen sprake van non-conformiteit ondanks meerdere klachten over het bed
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|