|
04-11-2025
|
Keuken |
Ondernemer maakt schade als gevolg van annulering onvoldoende aannemelijk, klacht gegrond verklaard
|
Annulering
|
|
|
03-11-2025
|
Sanitair/badkamer |
Ondernemer levert verkeerde drain en dient een schadevergoeding aan de consument te betalen
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
03-11-2025
|
Keuken |
Kleur van de keuken wijkt af van de digitale kleurstaal, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
20-10-2025
|
Slapen |
Bindend adviseur gaat niet mee in standpunt van de consument dat hij tijdens het aankoopproces is misleid
|
Non-conformiteit, product anders dan gekocht
|
|
|
20-10-2025
|
Slapen |
Geen sprake van non-conformiteit ondanks meerdere klachten over het bed
|
Non-conformiteit, oneens over manier oplossing
|
|
|
16-10-2025
|
Slapen |
Meerdere klachten over bed en totstandkoming overeenkomst, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
|
14-10-2025
|
Vloer |
Meerdere herstelpogingen niet succesvol waardoor ondernemer een schadevergoeding aan consument dient te voldoen
|
Non-conformiteit, product anders dan gekocht
|
|
|
14-10-2025
|
Sanitair/badkamer |
Meerdere klachten aan badkamer gegrond verklaard, ondernemer dient vervangende schadevergoeding aan consument te voldoen
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
|
13-10-2025
|
Sanitair/badkamer |
Deskundige oordeelt dat geleverde producten in badkamer niet gebrekkig zijn, klacht ongegrond verklaard
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|
|
10-10-2025
|
Sanitair/badkamer |
Meerdere badkamertegels laten los, klacht gegrond verklaard
|
Non-conformiteit, kwaliteit valt tegen/is anders
|
|