De nieuwe website van UitgesprokenZaak.nl is live! Een nieuwe website met een nieuw design, maar vooral een website waarmee we gebruikers en geïnteresseerden nog beter kunnen informeren. Daar zijn we ...
Het bestuur van UitgesprokenZaak.nl kijkt met gepaste trots terug op de eerste twee jaren van de stichting. Jan Boeve vertelt in het visueel opgestelde en concrete jaarverslag van 2020 en 2021 over zi ...
2022 heeft in het teken gestaan van het verder verbeteren van de kwaliteit van het systeem en het trachten zo veel mogelijk van de geschillen in een zo vroeg mogelijke fase op te lossen. Daar is Uitge ...
De stichting heeft in 2023 verder gewerkt aan verdere borging van kwaliteit van zowel het proces als de inhoudelijke behandeling van de geschillen. Daarbij stond steeds de goede balans tussen zorgvuld ...
Vooruitgang in 2024: kwaliteit, toegankelijkheid en groei. 2024 was het jaar waarin we de puntjes op de i zetten. Stap voor stap hebben we onze geschillenregeling laagdrempeliger, sneller en effectiev ...
U kunt op www.cbw-erkend.nl nakijken of de ondernemer op dat moment is aangesloten bij CBW-erkend. Als u de ondernemer niet kunt vinden, dan bestaat nog de mogelijkheid dat de ondernemer wel was a ...
Nee. UitgesprokenZaak.nl is een onpartijdige stichting en kan dus geen van de partijen juridisch advies geven. Wij raden u aan contact op te nemen met bijvoorbeeld de Consumentenbond, het Juridisch lo ...
Het blijkt dat de meeste consumenten juridisch advies nodig hebben en daar vragen over stellen. UitgesprokenZaak.nl kan, als neutrale partij, geen juridisch advies geven. Andere vragen gaan over het d ...
Nee, dat kan niet. Als u een klacht of geschil heeft over een aankoop die u voor 1 januari 2020 heeft gedaan, dan kunt u uw geschil indienen bij de Geschillencommissie Wonen.
Een klacht wordt een geschil als u er samen met de ondernemer niet uit komt. Daarvan is sprake als: u de klacht bij de ondernemer heeft gemeld; en de ondernemer de gel ...